סדנה להיכרות עם אבחון ה-Eat-Do

תאריך

שעה

עלות

הרשמה

אבחון ה-Eat-Do  (גופר, יוסמן ורוזנבלום, 2002) מאפשר להעריך את איכות הביצוע של ילדים במטלות יום יום ולמידה, ולהתרשם ממיומנויות סנסומוטוריות ותפקודים ניהוליים-רגשיים המשפיעים על תפקודם, ומסוג התיווך המאפשר תפקוד עצמאי. מטרות ההשתלמות: הכרות עם הרקע התיאורטי לפיתוח ה- Eat-Do וייחודו על פני כלים קיימים, למידה והתנסות באופן ההעברה והקידוד, פירוש הממצאים ושילובם בתוכנית טיפול תוך התייחסות למונחים מקצועיים עדכניים (מתע"ם). ההשתלמות כוללת הרחבה אודות תפקודים ניהוליים ומשמעותם לתפקוד, ניתוח סרטים, הדגמה של מערכת הרמיזה, התנסות בכתיבת דוחות, ושיתוף ביישומים ייחודיים של הכלי במערכות בריאות וחינוך. כמו כן ניתנת הדרכה אודות כתיבת דו"ח שמשלב את ממצאי ה- Eat-Do במטרה לאפשר להטמיע את השימוש בכלי בעבודה הקלינית.

ייעוץ אקדמי: פרופ' נעמי יוסמן ודר' שרה רוזנבלום OT, M.Sc 

בהנחיית פוגל יעל  וכרמית פריש OT, M.Sc