מדריך ללקוחות חדשים

clinic-logo-smallשעות פתיחה: ימים א'- ה'  בין השעות 8:00-20:00

                   ימי ו' בין השעות 08:00-13:00

טלפון:   04-828-8622/3

פקס: 04-828-8621


בכדי להעניק לכם את שירותי הטיפול והייעוץ הטובים ביותר, אנא עיינו בקצרה במדריך זה.

ניתן לקבל את שירותנו בשני אופנים: 

1. לקוחות שאינם מופנים מגורמים ממסדיים:
מכוני המרכז וכל שירותי הטיפול, הייעוץ וההדרכה הניתנים במרכז הקליני הבין-תחומי עומדים לשירותכם. נשמח לשרת אתכם גם באמצעות מגוון טיפולים פרטניים, קבוצות טיפוליות וסדנאות.

2. לקוחות המופנים מגורמים ממסדיים (כגון: קופות חולים, ביטוח לאומי, משרד הביטחון, האוניברסיטה הפתוחה, חברות ביטוח וגורמים אחרים): 
בכדי לקבל את הטיפול הנדרש, על הלקוחות המופנים מגופים המצויים עימנו בהסדר, להביא את האישורים המתאימים, בהתאם לטבלה הבאה:

מכונים במרכז הקליני הבין-תחומי גוף מפנה מסמך הפנייה

המכון להפרעות בתקשורת, שפה ודיבור

שירותי בריאות כללית

טופס 17 (יש לדאוג שיצוין על ההתחייבות מספר הטיפולים המאושר)

מכבי שירותי בריאות

התחייבות מהמכון להתפתחות הילד או הפניית רופא ילדים בצירוף אישור גב' דליה מרום, קלינאית תקשורת מחוזית

המכון האודיולוגי והנוירופיזיולוגי האוניברסיטאי לאבחון ושיקום השמיעה

 

 

ביטוח לאומי

התחייבות המל"ל בחתימת רופא

קופת חולים מאוחדת

לאומית שירותי בריאות

התחייבות

התחייבות

המכון לריפוי בעיסוק

שירותי בריאות כללית

טופס 17 - התחייבות למס' טיפולים

מכבי שירותי בריאות 

התחייבות מהמכון להתפתחות הילד

המכון לייעוץ ולטיפול רגשי

האוניברסיטה הפתוחה 

פנייה ישירה למזכירות (ללא זמן המתנה)

 

תעריף מיוחד לעובדי אוניברסיטה במכון ליעוץ וטיפול רגשי.

השירותים ניתנים בעברית, ערבית, אנגלית ורוסית

ביטול תור: על ביטול תור חובה להודיע לפחות 24 שעות לפני התאריך שנקבע, אי הופעה ללא הודעה מראש תחויב בתשלום מלא.

צוות המרכז הקליני ישמח לענות על כל שאלה או פנייה בנושא.

המרכז הקליני הבין-תחומי עם הפנים לקהילה - שמחים לשרת אותך.